top of page
חיפוש

אירוע פתיחת השנה של תכנית "מדויקות"

עודכן: 11 בנוב׳ 2021

אירוע פתיחת שנה מרגש מיוחד




פתחנו את שנת הלימודים תשפ"ב עם אירוע פתיחה גדול שבו הצגנו לקהילת הפקולטה למדעים מדויקים את תכנית "מדויקות" ע"ש רות רפפורט. האירוע נפתח ברישום לתכנית החניכה וחלוקת מתנות שוות לנרשמות. אף אחד לא יוכל לפספס את המדויקות של הפקולטה עם החולצות שלנו!




אחרי קצת מינגלינג ונשנושים, התכנסנו באודיטוריום בניין פורטר והקשבנו לברכות נשיא האוניברסיטה פרופ' אריאל פורת. לאחר מכן, דיקאנית הפקולטה למדעים מדויקים וראש תכנית "מדויקות", פרופ' טובה מילוא, סיפרה לנו כיצד זיהתה את הצורך בקיום תכנית חניכה לחיזוק קהילת הנשים בפקולטה למדעים מדויקים וחלקה איתנו כיצד הגיעה ללימודי מדעים בבית הספר התיכון.




מובילות הפרויקט סיפרו לקהל הגדול על מטרות תכנית "מדויקות" וכיצד אנחנו מתכוונות להשיגן. נחזק את קהילת הסטודנטיות בפקולטה ע"י חניכה של סטודנטיות ע"י סטודנטיות בשלבים מתקדמים של התואר (חברת סגל חונכת דוקטורנטיות שחונכות תלמידות תואר שני שחונכות תלמידות תואר ראשון). בנוסף, נקיים סדנאות מיומנויות כדי לחזק נקודות שחשובות למדענית צעירה. כדי לייצר קהילה נוכחת ובועטת, נקיים פיקניק סיום סמסטר לכל קהילת מדויקות!



המשכנו את האירוע עם הרצאה מרתקת של ד"ר דורית דור, סמנכ"לית מוצרים בתחום המחקר והפיתוח בחברת צ'ק פוינט שסיפרה לנו כיצד למידת מכונה משתלבת בתחום ההגנה בסייבר. אחריה הקשבנו לפרופ' דפנה יואל שסיפרה לנו על המוח הגברי והמוח הנשי והאם יש ביניהם הבדלים משמעותיים.



סיימנו את האירוע בפאנל משמעותי בהשתתפות חברות סגל מהפקולטה מדעים מדויקים: פרופ' מיכל פלדמן (מדעי המחשב), פרופ' נילי הרניק (סביבה ומדעי כדור הארץ), פרופ' יעל רוכמן (כימיה), פרופ' שירי ארטשטיין (מתמטיקה), ופרופ' רוני אילן (פיזיקה). חברות הסגל חלקו סיפורים מהדרך שלהן בעולם האקדמיה. הן סיפרו על המשברים שהיו במסלול, הפתרונות שעזרו להן להתגבר על המכשולים ונתנו טיפים מעולים להצלחה.



באירוע השתתפו כ250 סטודנטיות, סטודנטים, חברות וחברי סגל ובמהלכו נרשמו לתכנית כ100 משתתפות ומשתתפים.





91 צפיות
bottom of page